Μιστριώτου 4 και Μιστριώτου 8, Κ. Πατήσια
210 2282544 & 210 2282644
info@arsi.gr
Παπουλίδη, Α., Παπαηλιού, Χ. Φ. & Σαμαρτζή Σ. (2016). Ο ρυθμός στις πρώιμες αλληλεπιδράσεις ως δείκτης αναπτυξιακών διαταραχών. Στο Α. Θ. Κοντάκος & Π. Ι. Σταμάτης (επιμ.), Θεωρίες και Μοντέλα Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση, τ. 2 της σειράς Επικοινωνία και Εκπαίδευση. Αθήνα: Διάδραση.
Παπαηλιού, Χ.Φ. (2016). Τα βρέφη και η γλώσσα. Στο Ι. Κουγιουμουτζάκης (επιμ.), Το συν της συγκίνησης. Τόμος προς τιμήν του Colwyn Trevarthen. Ηράκλειο: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης.
Παπαηλιού, Χ.Φ. (2016). Έρευνα των προ-γλωσσικών φωνοποιήσεων. Στο Ι. Κουγιουμουτζάκης (επιμ.), Το συν της συγκίνησης. Τόμος προς τιμήν του Colwyn Trevarthen. Ηράκλειο: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης.
Μανιαδάκη, Κ. (2013). Σύγχρονα δεδομένα για τη νεανική παραβατικότητα στην Ελλάδα. Στο: Η. Κουρκούτας & Θ. Θάνος (επιμ.), Σχολική βίa και παραβατικότητα (σσ. 123-135). Αθήνα: Εκδόσεις Τόπος. Περίληψη
Μανιαδάκη, Κ., & Κάκουρος, Ε. (2013). Ψυχοπαθολογία ανήλικων παραβατών στην Ελλάδα. Στο: Η. Κουρκούτας & Θ. Θάνος (επιμ.), Σχολική βίa και παραβατικότητα (σσ. 137-164). Αθήνα: Εκδόσεις Τόπος. Περίληψη
Μανιαδάκη, Κ., & Κάκουρος, Ε. (2012). Μετάφραση και Προσαρμογή της Κλίμακας Αξιολόγησης της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας (ADHDT; Gilliam, 1995). Στο: Α. Σταλίκας, Σ. Τριλίβα, & Π. Ρούσση (επιμ.), Τα ψυχομετρικά εργαλεία στην Ελλάδα (σ. 207). Αθήνα: Πεδίο. Περίληψη
Κάκουρος, Ε., & Μανιαδάκη, Κ. (2012). Μετάφραση και Προσαρμογή της Κλίμακας Αξιολόγησης του Επιπέδου Αυτοεκτίμησης στο Σχολικό Πλαίσιο (BASE; Coopersmith & Gilberts, 1982). Στο: Α. Σταλίκας, Σ. Τριλίβα, & Π. Ρούσση (επιμ.), Τα ψυχομετρικά εργαλεία στην Ελλάδα (σ. 564). Αθήνα: Πεδίο. Περίληψη
Papaeliou, C.F. (2012). Bias in socio-cognitive and linguistic function in Williams syndrome. In T. Dutta, M.K. Mandal & S. Kumar (eds.), Bias in human behaviour. New York: Nova Publishers.
Παπαηλιού, Χ.Φ., Μιχαηλίδης, Κ. & Πολεμικού, Α. (2011). Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τα αίτια, τη φύση και την αντιμετώπιση των αναπτυξιακών γλωσσικών διαταραχών. Στο Π. Φώκιαλη, Γ. Ξανθάκου & Ν. Ανδρεαδάκη (επιμ.), Διεργασίες σκέψης στο σχολείο και την κοινωνία (Β' τόμος) (σελ. 337-351). Αθήνα: Πεδίο.
Παπαηλιού, Χ.Φ. (2010). Ο ρόλος των γονιδίων στην τυπική και αποκλίνουσα γλωσσική ανάπτυξη: Το παράδειγμα του συνδρόμου Williams-Beuren. Στο Σ. Σταυρακάκη, Γ. Βογινδρούκας & Α. Οκαλίδου (επίμ.), Αναπτυξιακές γλωσσικές διαταραχές: Ερευνητικά δεδομένα και κλινικές συνέπειες (σσ. 175-195). Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο.
Μιχαηλίδης Κ.Θ. & Παπαηλιού, Χ.Φ. (2009). Ο σχολικός χώρος ως προϋπόθεση για την εφαρμογή μοντέλου συν-εκπαίδευσης. Στο Μ. Καΐλα, Α. Κατσίκης, Π. Φώκιαλη & Α. Ζαχαρίου (επιμ.), Εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφόρο ανάπτυξη: Νέα δεδομένα και προσανατολισμοί. Αθήνα: Ατραπός.
Maniadaki, K., Kakouros, E., & Karaba, R. (2009). Juvenile delinquency and mental health. In. A. Kakanowski & M. Narusevich (Eds), Handbook of Social Justice (pp.1-44), New York: Nova Publishers. Περίληψη
Μανιαδάκη, Κ., & Κάκουρος, Ε. (2008). Οι διαφορές φύλου στην αναπτυξιακή ψυχοπαθολογία: η περίπτωση της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας. Στο: Η. Κουρκούτας, & J.P. Chartier, (επιμ.), Παιδιά και έφηβοι με ψυχοκοινωνικές και μαθησιακές διαταραχές (σσ. 267-286). Αθήνα: Εκδόσεις Τόπος. Περίληψη
Παπαηλιού, Χ.Φ. (2008). Η διυποκειμενική επικοινωνία ως αφετηρία γλωσσικής ανάπτυξης. Στο Ι. Ευδοκιμήδης (επιμ.), Συζητήσεις για το λόγο στο Αιγινήτειο (σσ. 115-129). Αθήνα: Συνάψεις.
Παπαηλιού, Χ.Φ. (2006). Τα ερωτηματολόγια γονέων ως εργαλείο μελέτης της τυπικής και αποκλίνουσας σημασιολογικής ανάπτυξης. Στο Β. Στρογγυλός, Μ. Καΐλα & Α. Βλάχου (επιμ.), Παιδιά με ειδικές ανάγκες: Οικογένεια και σχολείο. Αθήνα: Ατραπός.
Polemikos, N.E. & Papaeliou, C.F. (2006). Some practical issues in working integratively with children and parents. In E. O’Leary & M. Murphy (eds.), New Approaches to integration in psychotherapy (pp. 116-128). London: Routledge.
Παπαηλιού Χ. (2003). Προβλήματα Λόγου και Μαθησιακές Δυσκολίες: Επαναπροσδιορισμός του Ρόλου του Εκπαιδευτικού; Στο Π. Φώκιαλη, Β. Τριάρχη-Herrmann, & Μ. Καΐλα (επιμ.), Θεματικές επιμόρφωσης και μετεκπαίδευσης εκπαιδευτικών (σσ. 221-227). Αθήνα: Aτραπός.
Παπαηλιού Χ. (2003). Καθολικά και εναλλακτικά μονοπάτια στην ανάπτυξη της γλώσσας: Η σημασία τους στην αντιμετώπιση των διαταραχών λόγου. Στο Π. Φώκιαλη, Β. Τριάρχη-Herrmann, & Μ. Καΐλα (επιμ.), Θεματικές επιμόρφωσης και μετεκπαίδευσης εκπαιδευτικών. (σσ. 228-240). Αθήνα: Ατραπός.
Παπαηλιού, Χ. (2002). Αναπτυξιακές διαταραχές λόγου: Προβλήματα θεωρίας και πρακτικής. Στο Ν. Πολεμικός, Μ. Καΐλα, & Φ. Καλαβάσης (επιμ.), Εκπαιδευτική, οικογενειακή και πολιτική ψυχοπαθολογία, Τόμος Α’, Θέματα ψυχοπαθολογίας σε παιδιά και εφήβους (σσ. 94-105). Αθήνα: Ατραπός.
Παπαηλιού Χ. (2002). Ο ρόλος των μη-λεκτικών φωνητικών εκφράσεων στην ανθρώπινη επικοινωνία. Στο Ν. Πολεμικός και Α. Κοντάκος (επιμ.), Μη-λεκτική επικοινωνία: Σύγχρονες θεωρητικές και ερευνητικές προσεγγίσεις στην Ελλάδα (σσ. 48-68). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Παπαηλιού Χ. (2001). Η μουσικοθεραπεία στην πρώιμη παρέμβαση: Ο ιδιαίτερος ρόλος της στην αντιμετώπιση προβλημάτων ανάπτυξης του λόγου. Στο Μ. Τζουριάδου (επιμ.), Πρώιμη παρέμβαση: Σύγχρονες τάσεις και προοπτικές (σσ. 396-408). Θεσσαλονίκη: Προμηθεύς.
Κάκουρος, Ε. (1997). Ψυχολογικά Προβλήματα κατά την Εφηβική Ηλικία. Στο: Γ. Μαραγκός (Επιμ.), Εφηβική Ιατρική-Βασικά Θέματα και Αρχές, Αθήνα: Ιατρικές Εκδόσεις Λίτσας. Περίληψη
Κάκουρος, Ε. (1997). Ψυχοκοινωνική Θεώρηση της Εφηβείας. Στο: Γ. Μαραγκός (Επιμ.), Εφηβική Ιατρική-Βασικά Θέματα και Αρχές, Αθήνα: Ιατρικές Εκδόσεις Λίτσας. Περίληψη
Κάκουρος, Ε. (1987). Η διαμόρφωση της αντίληψης του ανθρώπου για τον άνθρωπο. Στο: Σ. Γεδεών (Επιμ.) Προβλήματα της Κοινωνίας και του Ανθρώπου (σσ. 330-361), Αθήνα: Ο.Ε.Δ.Β. Περίληψη
Κάκουρος, Ε. (1987). Ο άνθρωπος αντιμέτωπος με την πραγματικότητα - Προβλήματα προσαρμογής. Στο: Σ. Γεδεών (Επιμ.) Προβλήματα της Κοινωνίας και του Ανθρώπου (σσ. 330-361), Αθήνα: Ο.Ε.Δ.Β. Περίληψη
Η διεπιστημονική ομάδα του Κέντρου μας διαθέτει υψηλή εξειδίκευση, μακρόχρονη κλινική εμπειρία και πολύπλευρη επιστημονική κατάρτιση στη διάγνωση και θεραπευτική αντιμετώπιση της ΔΕΠ-Υ, των Μαθησιακών Δυσκολιών και της Διαταραχής Αυτιστικού Φάσματος. Κλικ εδώ.
Εφαρμόζουμε πρωτοποριακές μεθόδους και επιστημονικά τεκμηριωμένες τεχνικές. Κλικ εδώ.
Ειδικότερα για τη ΔΕΠ-Υ και τη ΔΑΦ, έχουμε αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο και πολυεπίπεδο πρόγραμμα θεραπευτικής παρέμβασης, το οποίο συνδυάζει τα πιο σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα και δικές μας καινοτόμες προσεγγίσεις, διεθνώς αναγνωρισμένες. Κλικ εδώ κι εδώ.
Διαθέτουμε ειδικό τμήμα πρώιμης παρέμβασης για βρέφη και νήπια υψηλού κινδύνου εκδήλωσης ΔΕΠ-Υ και ΔΑΦ Κλικ εδώ.
Στο Κέντρο μας λειτουργούν ομαδικά προγράμματα: Κλικ εδώ.
α) παιδιών και εφήβων για την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων
β) γονέων για τη βελτίωση των γονικών δεξιοτήτων
γ) ενηλίκων με ΔΕΠ-Υ
Οι διευθυντές του Κέντρου είναι Πανεπιστημιακοί καθηγητές, ερευνητές, και συγγραφείς. Είναι οι πρώτοι Έλληνες συγγραφείς επιστημονικών βιβλίων για τη ΔΕΠ-Υ, οι πολυγραφότεροι (με 6 βιβλία που καλύπτουν πλήρως το θέμα της ΔΕΠ-Υ) και οι μόνοι που έχουν συγγράψει βιβλίο για τη ΔΕΠ-Υ το οποίο κυκλοφορεί διεθνώς στην αγγλική γλώσσα και αποτελεί πανεπιστημιακό σύγγραμμα σε ολόκληρο τον κόσμο.
Επίσης, είναι συγγραφείς του εγχειριδίου Ψυχοπαθολογία Παιδιών και Εφήβων,
καθώς και βιβλίων για τον Τραυλισμό και την Παραβατική Συμπεριφορά Ανηλίκων. Κλικ εδώ.
Τα τελευταία 30 χρόνια έχουν εκπαιδεύσει -και εξακολουθούν να εκπαιδεύουν- χιλιάδες επαγγελματίες και εκπαιδευτικούς στην αναγνώριση και διαχείριση της ΔΕΠ-Υ μέσα από σεμινάρια, συνέδρια, ημερίδες και εκπαιδευτικά προγράμματα σε συνεργασία με δεκάδες φορείς. Κλικ εδώ κι εδώ.