Μιστριώτου 4 και Μιστριώτου 8, Κ. Πατήσια
  210 2282544 & 210 2282644
  info@arsi.gr

Επισκέψεις στα εκπαιδευτικά πλαίσια

Σε αρκετές περιπτώσεις είναι σημαντική η επίσκεψη του θεραπευτή στο εκπαιδευτικό πλαίσιο στο οποίο είναι ενταγμένο ένα παιδί, για τους παρακάτω λόγους:

  • O ειδικός μπορεί να λειτουργήσει ως αμέτοχος παρατηρητής προκειμένου να συλλέξει διά ζώσης και ιδίοις όμμασι πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά και τη λειτουργικότητα του παιδιού στο εκπαιδευτικό πλαίσιο τόσο εντός της σχολικής τάξης όσο και στην αυλή του σχολείου κατά τη διάρκεια του διαλείμματος.
  • Ο ειδικός μπορεί να μελετήσει τη συμπεριφορά και τους χειρισμούς των διδασκόντων σε σχέση με το παιδί.
  • Ο ειδικός μπορεί να ενημερώσει συνολικά τους διδάσκοντες του σχολείου σχετικά με τις δυσκολίες του παιδιού και να διευρύνει το θεραπευτικό πλαίσιο εξασφαλίζοντας τη συνεργασία τους στη βάση ενός κοινού πλάνου δράσης.
  • Ο ειδικός μπορεί να εγκαταστήσει μια σχέση εμπιστοσύνης με τον βασικό εκπαιδευτικό της τάξης έτσι ώστε να θέσει τα θεμέλια για τη συστηματική τηλεφωνική επικοινωνία τους. 

Οι προϋποθέσεις για την επίσκεψη του θεραπευτή στο εκπαιδευτικό πλαίσιο είναι οι εξής:

  • Να αξιολογήσει ο ίδιος ο θεραπευτής ότι μια τέτοια επίσκεψη είναι απαραίτητη.
  • Να γίνει αποδεκτή αυτή η πρόταση τόσο από τους γονείς, οι οποίοι συμπληρώνουν σχετική φόρμα συγκατάθεσης  όσο και από το σχολείο.
  • Να δώσει την προφορική του συγκατάθεση το ίδιο το παιδί.
  • Να υπάρχει διαθέσιμος χρόνος από την πλευρά του θεραπευτή.

Υψηλή εξειδίκευση στη ΔΕΠ-Υ, τις Μαθησιακές Δυσκολίες και τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος

Η διεπιστημονική ομάδα του Κέντρου μας διαθέτει υψηλή εξειδίκευση, μακρόχρονη κλινική εμπειρία και πολύπλευρη επιστημονική κατάρτιση στη διάγνωση και θεραπευτική αντιμετώπιση της ΔΕΠ-Υ, των Μαθησιακών Δυσκολιών και της Διαταραχής Αυτιστικού Φάσματος. Κλικ εδώ.

   

Εφαρμόζουμε πρωτοποριακές μεθόδους και επιστημονικά τεκμηριωμένες τεχνικές. Κλικ εδώ.


 Ειδικότερα για τη ΔΕΠ-Υ και τη ΔΑΦ, έχουμε αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο και πολυεπίπεδο πρόγραμμα θεραπευτικής παρέμβασης, το οποίο συνδυάζει τα πιο σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα και δικές μας καινοτόμες προσεγγίσεις, διεθνώς αναγνωρισμένες. Κλικ εδώ κι εδώ.

 

Διαθέτουμε ειδικό τμήμα πρώιμης παρέμβασης για βρέφη και νήπια υψηλού κινδύνου εκδήλωσης ΔΕΠ-Υ και ΔΑΦ Κλικ εδώ.

 

Στο Κέντρο μας λειτουργούν ομαδικά προγράμματα:  Κλικ εδώ.

α) παιδιών και εφήβων για την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων

β) γονέων για τη βελτίωση των γονικών δεξιοτήτων. 

Οι διευθυντές του Κέντρου είναι Πανεπιστημιακοί καθηγητές, ερευνητές, και συγγραφείς. Είναι οι πρώτοι Έλληνες συγγραφείς επιστημονικών βιβλίων για τη ΔΕΠ-Υ, οι πολυγραφότεροι (με 6 βιβλία που καλύπτουν πλήρως το θέμα της ΔΕΠ-Υ) και οι μόνοι που έχουν συγγράψει βιβλίο για τη ΔΕΠ-Υ το οποίο κυκλοφορεί διεθνώς στην αγγλική γλώσσα και αποτελεί πανεπιστημιακό σύγγραμμα σε ολόκληρο τον κόσμο.    

 

Επίσης, είναι συγγραφείς του εγχειριδίου Ψυχοπαθολογία Παιδιών και Εφήβων,

 καθώς και βιβλίων για τον Τραυλισμό και την Παραβατική Συμπεριφορά ΑνηλίκωνΚλικ εδώ.

 

Τα τελευταία 30 χρόνια έχουν εκπαιδεύσει -και εξακολουθούν να εκπαιδεύουν- χιλιάδες επαγγελματίες και εκπαιδευτικούς στην αναγνώριση και διαχείριση της ΔΕΠ-Υ μέσα από σεμινάρια, συνέδρια, ημερίδες και εκπαιδευτικά προγράμματα σε συνεργασία με δεκάδες φορείς. Κλικ εδώ κι εδώ.