Μιστριώτου 4 και Μιστριώτου 8, Κ. Πατήσια
  210 2282544 & 210 2282644
  info@arsi.gr

TEACCH - Treatment and Education of Autistic and Communication Handicapped Children

(Εκπαίδευση παιδιών με ΔΑΦ και προβλήματα επικοινωνίας)

H Μέθοδος TEACCH αναπτύχθηκε τη δεκαετία του '70 από τον καθηγητή ψυχιατρικής Eric Schopler, τον οποίο διαδέχτηκε ο καθηγητής Gary Mesibov, στο Πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας και απευθύνεται σε άτομα με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος. Πρόκειται για ένα αυστηρά δομημένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα εναλλακτικής εκπαίδευσης το οποίο ενσωματώνει την αύξηση της προβλεψιμότητας και σταθερότητας του περιβάλλοντος του ατόμου, έτσι ώστε το τελευταίο να δρα, να αλληλεπιδρά και να επικοινωνεί μέσα στο περιβάλλον αυτό όσο πιο ανεξάρτητα και αυτόνομα γίνεται.

 

Η εφαρμογή του προγράμματος TEACCH προϋποθέτει:

  • την πολύ υψηλή δόμηση τόσο του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος όσο και του εκπαιδευτικού υλικού έτσι ώστε να είναι ξεκάθαρη η κάθε δραστηριότητα που εκτελείται στον χώρο.
  • την εκπόνηση ατομικών ημερήσιων προγραμμάτων, βασισμένων στις εξατομικευμένες δυνατότητες και ανάγκες του κάθε παιδιού.
  • το σύστημα ατομικής εργασίας το οποίο βοηθά το παιδί να κατανοήσει τον σκοπό και το περιεχόμενο των δραστηριοτήτων στις οποίες εμπλέκεται.
  • την οπτική παρουσίαση των δραστηριοτήτων (εκπαιδευτικών προγραμμάτων) με τρόπο ανάλογο του ηλικιακού και γνωστικού προφίλ του κάθε παιδιού

 

Στο Κέντρο 'Aρση, κατόπιν της πολύχρονης εμπειρίας μας στην εκπόνηση και χορήγηση εξατομικευμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων για παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, αναγνωρίζουμε την αξία της αυστηρής δόμηση του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος στην εκπαίδευση των παιδιών με ΔΑΦ και αξιοποιούμε τις τεχνικές του TEACCH στα πλαίσια της πρώιμης παρέμβασης (ΑΒΑ). 

 

Υψηλή εξειδίκευση στη ΔΕΠ-Υ, τις Μαθησιακές Δυσκολίες και τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος

Η διεπιστημονική ομάδα του Κέντρου μας διαθέτει υψηλή εξειδίκευση, μακρόχρονη κλινική εμπειρία και πολύπλευρη επιστημονική κατάρτιση στη διάγνωση και θεραπευτική αντιμετώπιση της ΔΕΠ-Υ, των Μαθησιακών Δυσκολιών και της Διαταραχής Αυτιστικού Φάσματος. Κλικ εδώ.

   

Εφαρμόζουμε πρωτοποριακές μεθόδους και επιστημονικά τεκμηριωμένες τεχνικές. Κλικ εδώ.


 Ειδικότερα για τη ΔΕΠ-Υ και τη ΔΑΦ, έχουμε αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο και πολυεπίπεδο πρόγραμμα θεραπευτικής παρέμβασης, το οποίο συνδυάζει τα πιο σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα και δικές μας καινοτόμες προσεγγίσεις, διεθνώς αναγνωρισμένες. Κλικ εδώ κι εδώ.

 

Διαθέτουμε ειδικό τμήμα πρώιμης παρέμβασης για βρέφη και νήπια υψηλού κινδύνου εκδήλωσης ΔΕΠ-Υ και ΔΑΦ Κλικ εδώ.

 

Στο Κέντρο μας λειτουργούν ομαδικά προγράμματα:  Κλικ εδώ.

α) παιδιών και εφήβων για την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων

β) γονέων για τη βελτίωση των γονικών δεξιοτήτων. 

Οι διευθυντές του Κέντρου είναι Πανεπιστημιακοί καθηγητές, ερευνητές, και συγγραφείς. Είναι οι πρώτοι Έλληνες συγγραφείς επιστημονικών βιβλίων για τη ΔΕΠ-Υ, οι πολυγραφότεροι (με 6 βιβλία που καλύπτουν πλήρως το θέμα της ΔΕΠ-Υ) και οι μόνοι που έχουν συγγράψει βιβλίο για τη ΔΕΠ-Υ το οποίο κυκλοφορεί διεθνώς στην αγγλική γλώσσα και αποτελεί πανεπιστημιακό σύγγραμμα σε ολόκληρο τον κόσμο.    

 

Επίσης, είναι συγγραφείς του εγχειριδίου Ψυχοπαθολογία Παιδιών και Εφήβων,

 καθώς και βιβλίων για τον Τραυλισμό και την Παραβατική Συμπεριφορά ΑνηλίκωνΚλικ εδώ.

 

Τα τελευταία 30 χρόνια έχουν εκπαιδεύσει -και εξακολουθούν να εκπαιδεύουν- χιλιάδες επαγγελματίες και εκπαιδευτικούς στην αναγνώριση και διαχείριση της ΔΕΠ-Υ μέσα από σεμινάρια, συνέδρια, ημερίδες και εκπαιδευτικά προγράμματα σε συνεργασία με δεκάδες φορείς. Κλικ εδώ κι εδώ.